سرو روان

بی تو ای سرو روان با غم هجران چه کنم

سرو روان

بی تو ای سرو روان با غم هجران چه کنم

سرو روان

یک انسانم مثل شما ها
کمی درس خواندم.
حالا به اندازه خود می نویسم.
نظر بدهید.انتقاد کمتر پیشنهاد بیشتر

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

پیام کودکی!!!

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

من وقتی که به مادرم می گویم یک لیوان آب می خواهم و او در جواب می گوید :


کار دارم یا الان به تو آب دادم ، 

یا وقتی که برمیگردم می گویم این را می خواهم و او در جواب می گوید :

صبر کن ، چقدر حرف میزنی ، بیست تا مهمان دارم ، 

بچه در کودکی به تدریج به این نتیجه می رسد که دقیقا در مغز او کاشته می شود که من وقتی محتاج هستم و به چیزی نیاز دارم ، بد هستم و وقتی که محتاج هستم فرد مورد تنفر هستم .

نتیجه این می شود : مثل بسیاری از ما ، خجالت می کشیم جلوی مردم غذا بخوریم ، خجالت می کشیم جلو مردم بخوابیم و استراحت کنیم ، خجالت می کشیم برویم تو یک خانه ای و بگوییم که ما میخواهیم دستشویی برویم و حتی یک بازی ای درمی اوریم که مثل اینکه ما اصلا دستشویی نمی رویم و غذا هم نمیخوریم ، برای انکه پیامی در کودکی گرفته ایم که روزی که تو محتاجی تو بدی و فرد مورد تنفری هستی .


*نکته -مراقب رفتارمان با کودکمان باشیم.خصوصا هفت سال اول

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
ابوالفضل مداح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی